|
|


ผลงานทางวิชาการ | ชื่อ-สกุล | รองศาสตราจารย์ ดร. สรบุศย์ รุ่งโรจน์สุวรรณ |
|
ลำดับ | ผลงานทางวิชาการ | 1 | Wiboonwachara, L. and Rungrojsuwan, S. 2020. Hedging in English Research Articles of Thai Academic Writers. The New English Teacher, 14(2), 82-98 | 2 | Yu, R. and Rungrojsuwan, S. 2020. The Linguistic Characteristics in Anti-aging Cosmetic Advertisements. Thoughts, 2020(1) (January-June), 81-94. | 3 | Rungrojsuwan, S. (2019). The Development of Narrative Macrostructure of Thai Children. rEFLections, 26(2) (July-December 2019), 1-23. | 4 | Rungrojsuwan, S. (2019). Naming Characters in Thai Childrens Narratives: A Developmental Perspective. Journal of Letters, 48(2), 76-94. | 5 | สรบุศย์ รุ่งโรจน์สุวรรณ. (2562). รายงานวิจัยเรื่อง พัฒนาการเรื่องเล่าของเด็กไทย (Development of Narratives in Thai Children). เชียงราย: ชอบพิมพ์ | 6 | สรบุศย์ รุ่งโรจน์สุวรรณ. (2562). รายงานวิจัยเรื่อง ลักษณะของภาษาป้อนเข้าในเรื่องเล่า สำหรับเด็กไทย (Attributes of Input Language in Thai Child-Oriented Narratives). เชียงราย: ชอบพิมพ์. | 7 | Sangkaong, N., Rungrojsuwan, R. and Rungrojsuwan, S. 2018. The Development of Temporal Event Construction in Childrens Narratives. Vacana: Journal of Language and Linguistics, 6(2), 33-49. | 8 | Pletikosa, J. and Rungrojsuwan, S. 2018. A Study of Filled Pauses of Thai Learners of English with Different Levels of English Language Proficiency. Vacana: Journal of Language and Linguistics, 6(1), 21-35. | 9 | สรบุศย์ รุ่งโรจน์สุวรรณ. (2559). วัจนลีลาในเรื่องเล่าสำหรับเด็กไทย นัยสำคัญต่อการ ส่งเสริมพัฒนาการทางภาษา. วารสารนิด้าภาษาและการสื่อสาร,21(29), กันยายน-ธันวาคม, 92-109. | 10 | Sun, H. & Rungrojsuwan, S. (2019). Parental Involvement in Students English Writing Competence: A Model at Chinese Junior Middle School. Asian Culture and History 11(1), 41-51. |
|
|